Melistosum Hanımlar merhaba Bebek hareketi sayma durumu nasıl olmalı? Yani gün içinde hareket ediyorsa ben tamam diyorum ama 2 saatte sürekli sayılması gerekiyor diye okumustum ama çocuk hep hareket etmiyor ki bilemedim yardımcı olur musunuz napmam lazimmm🙄
ebruzb Melistosum doktorum bana 32ye kadar günde 10 hareket dedi 32 den sonra 2 saatte bir 10 hareket dedi
Beyzolas Melistosum bana doktorum her saat hareket etsin mutlaka dedi eğer 2 saat hiç hareket hissetmezsen hemen nstye gel dedi ama saatte şu kadar hareket say falan demedi açıkcası
Gizem93 Beyzolas kaç haftaliktan itibaren saymak gerekiyor acaba ben 25.haftamdayim doktorum bisey demedi henüz
marbling10 Melistosum ben saymıyorum zaten bir rutin oluştu gibi, belirli zamanlarda hateket var mı diye bakıyorum
Petyynut Doktorum hiç say demedi zaten belli bir haftadan sonra rutin oluşuyor artık günün hangi saatlerinde aktif olacağını biliyorsunuz o saatleri takip ediyorsunuz