Sblatc ogretmenanneyimm ben g&g baby den anne yanı olabilen 3 kademeli sallanabilir ahşap beşik aldım. Hem de tekerlekli olduğu için rahatça hareket ettirebiliyorum. Doğuma az kaldı henüz kullanmadım ama gayet iyi bence.
gly_frkn Ben Elele madre anne yani Park beşik aldım daha hiç kullanmadım ama tavsiye üzerine aldm.urun.kaliteli ve güzel
Barlas_mom gly_frkn Bende bu yatakla yoyko arasında kaldım ne düşünüyorsunuz acaba elele almalımıyım ikisi de güzel görünüyor çok kararsız kaldım 🙈
Mehmetasaf55 gly_frkn Bende ondan aldım bende kullanmadım ama kurdum aşırı kaliteli çok begendim iyiki almışım diyorum