Tubafatih
Merhaba anneler hamileler 37 haftalık olcam kasılma gerçek sancı nedir anlatabilrimisiniz sabahdannberi Bebek devamlı bir tarafa toplanıyor arada kaşıklarıma belime ağrı giriyor ve aortum üç gündür felaket ağrıyor doktor bebeğin kanala biraz yerleştiğini söyledi 40 beklemez dedi bende çok rahatsızım sizce sancımı bu herkes gerçek sancı nasıl yaşadı anlatabilir mi🤗
Aysenurtsr
Ben de ayni haftadayim. Yalanc sanci duzensiz giriyormus, yani 1,2 saatte. Ara ara sancilar. Ama gercek sanci en az 5 dk da bire inip gercekten rahatsiz ediyormus doktorum ve cevremden bu sekilde duydum. 😊 Takip ediyorum suan kendimi