Gltsrmys Merhabalar son bi kaç haftadir birden bire olan cok az miktarda ılık su gibi gelen bi akıntı durumu var.biraz arastirma yaotim plasentadan sızan su olabilir yazıyor. Böyle birsey yaşayan var mi arkadaslar?
Merhaba10 Gltsrmys aynı durum bendede vardı bugün doktora sorduğumda öyle bişey mümkün değil doğum için rahmin kendini hazırlıyor kaygan bir zemin hazırlıyor akıntının artması normal bu duruma korkma sevin dedi
Ozlem2904 Gltsrmys 27.haftada basima geldi renksiz kokusuz ilik b su dr u aradim hemen alttan muayne etti enfeksiyondan dolayi yogun b akintin var dedi fitil verdi 2 tane kullandiktan sonra gecti
Gizem93 Merhaba10 kac haftaliksiniz acaba bendede oluyor 1 2 haftadir doktor normal dedi ama test falan yapmadigi icin aklima takildi tedirgin oluyorum su mu acaba diye. Ic camasitim hep islak su gibi
Hafize27 Suyunuzda azalma olabilir benim doğumumu öyle başlattılar önemsememiştim akıntı diye allahtan 40. haftadaydım havuç suyu bol su tüketin her ihtimale karşı