Burcu-112 Hafta hala burnum tıkalı sesim kısılıyor birde var mı yaşayan artık nefes almak işkence gece gündüz hep aynı 😢 iliadin kullanıyorum mecburen başka hiç bişey açmadı
Zeysezer Burcu-112 bende otrivinsiz nefes alamaz hale gelmiştim son çare burun bandı aldım gece yAtarken onu kullanıyorum gündüzleri otrinaturanın aloveralı spreyi ve migren taşını sürüyorum burnuma mentollü bi deneyin siz de
Serapcemre Burcu-112 kızımda öyleydım kesin bunda da olurum çünkü alerjm de var cok kötülenmiştim ben🙄 deniz suyu kullandım hep
Esra3890 Burcu-112 benimde 1 haftadır tıkalı burnum fizyolojik serum deniz suyu falan kullandım ama hiç faydası olmuyorki bugün kontrolüm vardı iliadin verdi doktorum 5 gün kullan sadece dedi sonra düzelir inşallah başka bişey açmıyor neler denedim
Burcu-112 alparslanannesii1661 aldım bant hiç bi işe yaramadı yarın sabah doğacak inşallah geçer artık
RasimEfemoms Burcu-112 burnuma kulak arkasına ve boğazına nane yağı damlatabilirsin canım çok güzel açıyor. Ayrıca viks de sürebilirsin burun kenarlarına
Aysenur___ Burcu-112 banyoda yüzünüze sıcak su tutun burun ve çevresini ovalayın ben yapardım iyi gelirdi :)
FatihBatur Burcu-112 bende 28 haftalığım grip oldum doktoruma yazdım oda bana iliadin yazmış bende mecbur kullanıyorum
FatihBatur Anna20_gokce dün yazdı daha dün kullandım bugün de kullanacağım 3 gun kullanırım gibi gözüküyor sonra bırakırım kullanmayı