Çok şükür banada doğum hikayemi yazmak nasip oldu inşallah tüm bekleyen hamislerimize de nasip olur sağ saglim 😊 öncelikle 19 kasıma sezeryan günü vermişti doktorumuz ama 36 haftadan beri sancılarım cikiyodu nstde her an gelebilir hazırlıklı ol diyordu 37+4 günü bebeğim gelmeye karar verdi hicbirseyden habersiz ben o gün doğumdan sonra misafirler için atıştırmalık tarifler yapıyordum temizlik flan hissetmiş gibi hiçbirseyim yoktu bebek hareketleri de iyiydi biraz yoruldum dinleneyim diye beş dakika uzandım o an üç yaşında kızım uyuyakalmis kalkıp örtü orteyim dedim örttüm tuvalete gittim camasirimi indirmemle kanlar boşaldı aynı anda sansa kapım çaldı görümcem gelmişti Allah’ın isi işte ben ağlayarak kapıyı açtım hemen eşime haber verdik isteydi hem ağlıyorum hem hazırlık yapıyorum eksik varmı diye çantalara bakıyorum duşa girdim çıktım saçlarımı kuruttum eşim geldi hastaneye gittik nstye bağlandım açıklık kontrolü yapıldı acilmam baslamisti hemen doktoruma haber verildi bir saate o gelene kdar beni hazırladılar hastaneye gidene kdar agladim ama orda hiç stres yapmadım hep dua ettim ameliyathaneye girdik aneztezi doktoru iğneyi yaptı hiç hissetmedim yatağa zor yattım hemen uyusmusum önüme örtüler örtüldü doktorum biraz hazırlık yapicaz alet sesleri duyabilirsin dedi o ara başlamışlar bile miden bulanirsa söyle dediler bu arada en son öğlen 12 de yemek yemiştim Allah’tan aç olmam lazımmış ameliyat için de 8 e kdar yememisim neyse midem bulanmadi hiç ben sondayi taktinizmi diye sordum oysaki yatar yatmaz takmışlar ohoo dedi doktor bı baktım bebek agliyo dedim nee bu kadar çabuk mu çok ağladı bebeğim seslerini duydum sonra yanagima koydular anında sustu mucize bsydi beni hissetti resmen tarifsiz bı duygu 🥰 sonra bebek gitti beni dikmişler flan odamıza gittik bebek 21.19 da doğdu 10 kasıma özel göbek adını da doktorumuz ata koydu 😊 beş saat sonra gelip sondayi çıkardılar yurutcez dediler ama ben hala uyuşuktum ayaklarımı bile kendime çekemedim üç saat sonra geri geldiler artık uyuşukluk yoktu zar zor oturdum iki adım atmam yeterdi birinci denememde olmuyo dedi sonra gücümü topladım ve kalktım iki adım attım oturdum sonra yarım saat sonra lavoboya gittim gazımi çıkardım yavaş yavaş yurumelere başladım ertesi gün çıktık hastaneden size tavsiyem korkmayın desemde herkes korkar doğal olarak ama inşallah size ilham olur hikayem siz hamileler çok guclusunuz inşallah tüm bekleyenler sağ saglim kucağına alır bebislerini Allah isteyen herkese de nasip eder bu duyguyu 💕💕