Burcuosman Evde bebeğin kapısına takmak için kapı süsü yapmak istedim makrome yapmayı sevdigim icin de makrome yapmak istedim. Eşim de yapma diyor. Çok gereksiz çöpe atılacak bir sey icin ugrasma onun yerine anakucagi alırız diyor. Siz ne düşünüyorsunuz? Sizce gereksiz mi? Bu arada durumumuz iyi ama esim masraf yapma diyor.
Amigurumistanne Burcuosman bence. Tatlı bı heves niye çöp olsun ki sonradan odasına kapısına asarsiniz hatıra kalır elinizden de geliyorsa yapın ben yaptım çok da tatlış duruyor
lunam Çok güzel makrome kapı süsleri var ama bazısı cidden abartılı. Minimal hoş bir kapı süsü olursa neden olmasın. Ben şahsen punch ile yapmayı düşünüyorum, belki makrome detaylar da ekleyebilirim diye düşündüm.