aaysecoo Bugun test yaptim negatif. Regl olmam lazimdi olmadim. 1 kasım yumurtlama sizce negatif mi yoksa su an belli olmaz mi
Anne88 aaysecoo canım benimde yumurtlama çatlaması ayın 1 inde oldu dün kan verdim negatif inşallah geç döllenme olmuştur bı umut bekliyoruz
yigitege_annesi aaysecoo 10 gün regl gecikti idrar testi yaptm negatif 5 gün daha bekledm tekrar yapmt pozitif ti pek belli olmuyordu ikinci çizgi 20. Günde kan testi verdm poztif idrar testi bazen yanliş çıkaniliyor en güvenilir olan kan testi
derindemir aaysecoo tabiki ederim🥰Rabbim sizede banada isteyen herkese de tez zamanda sağlıklı bir gebelik nasip etsin🤲🏻🤲🏻🤲🏻
ozgese-s Adet gecikmemden 15 .gün sonra pozitif çıktı canım geç döllenme olmuş o zamana kadar yaptığım testler negatifti inşallah pozitife döner 🌷
ozgese-s aaysecoo 28.mayısta ilk regl günümdü 5 haziran da evlendim 5 temmuz da 6 haftalık gebeydim 😊
aaysecoo yigitege_annesi yaa baya fark etmiş peki yumurtlama zamanınızı biliyor muydunuz kaç gün sonrasında pozitifti
yigitege_annesi ozgese-s haftası önden veya geriden geliyor mu bnmde berdeyse 15. Günde testm pozitif çıkmıştı yani geç döllenme şimdi. İse 2 hafta geridrn geliyro