gizemcetinnn Kızlar selam biz 35 hafta olucaz insalah bu hafta ❤️🤲🏻 Son haftalarda her hafta kontrole gidilmesi gerekiyormuş öylemi giden varmı aranızda
Esmakoksal gizemcetinnn evet canım öyle bende 34de gittim şimdiden sonra her hafta cagıracagını söyledi
Cnsymn gizemcetinnn 36. Haftadan itibaren bebek büyüdüğü için her ihtimale karşı bebeği kontrol etmek için çağırıyorlar.
Cimen1409 gizemcetinnn bende 35 oldum bu hafta gidemedim haftaya gidicem büyük ıhtımalle her hafta gel der
Petyynut gizemcetinnn 34’te gittim 36’da gittim 36’dan sonra haftada 1’e döndü 37’de tekrar gideceğim