Glcntn gammisi şirketin raporu işledimi senin izne çıktığını bildirdiyse ösj falan gelmesi gerekiyor bana öyle dedi 8 nde bende rapor götürcem 37. Haftama giriyorum
marbling10 gulsoo sizin yaptığınızı yapmak istedim araştırdım. Analık izninde maalesef izin rapor vs kullanılamıyor. Kullanıldığında da izin boşa gitmiş oluyor analık izninden düşüyormuş sebebini bilmiyorum 🤷
marbling10 gulsoo valla ben de anlamadım ama böyle yapılmasın diye önlemek amaçlı sanırım ama keşke kurum bilgi verse bu durumda