Miniktosbaa Benim ilk transferimde kanama 6+2 gibi kendiliğinden adet gibi boşaldı. İğne vs kullanmaya rağmen 10 gün az çok devam etti kalp atışı çok gelişmeyip durdu kürtaj oldum.
İkinci transfer de yine 6+1 de kırmızı 6-7 damla kan geldi ama bu sefer kalp atışı güzeldi. 3 gün ara ile 7+3 e kadar filan oldu pembe kırmızı 4-5 damla kesildi kendiliğinden.
İlkinde hiçbir ağrı vs olmamıştı transfer sonrası, ikincide hafif bir kasik ağrılarım olmuştu. 10-11. Haftaya akdar ara ara bel ağrısı ile devam etti