lentil ilkgozagrimhavinim ayyyy doğdu doğdu sonnda yavrum ya. Sadece emmiyor bakalm nasıl olacak. Suni de anam ağladı açılma olmadı sezaryene döndük. Dün gece 2 den beri mahvoldum valla ama sağlıcakla aldım şükür
ilkgozagrimhavinim lentil yaa sezaryen mi oldun canım çok geçmiş olsun hadi gözün aydın rabbim analı babalı büyütsün. Nasılsın peki bebiş nasıl kaç kilo doğdu
lentil ilkgozagrimhavinim amin amin cnm evt sezaryene döndük :) 2980 doğdu bakalm yarın kaça düşecek ödem gidince. Kurtuldm şükür bnde
ilkgozagrimhavinim lentil rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin hepimize inşallah. Happy kidse bekleriz😅
lentil ilkgozagrimhavinim hahah yükleyeym bari 😂😂 amin amin sağlıklı bir şekilde hayrlı evlat olsnlar
lentil ilkgozagrimhavinim evt ya doğumdan sonra herkes zayflar benm bacaklar fln duble oldu mübarek 🙈
ilkgozagrimhavinim lentil inanırım valla benimde öyleydi doğumdan kilo alarak çıkmıştım🤦🏼♀️ ayaklarını havaya dikerek uzan uzanırken
lentil ilkgozagrimhavinim ya benm dikiş yerlerim hala ağrıyo tam uzanamıyorm. Sen uzanabildn mi hemen
ilkgozagrimhavinim lentil yok kuzum ben uzunca bi süre koltukta da oturamadım yumuşak ya. Sandalye tepesine tünedim😅 1 ayı geçti hala uzanıp kalkarken ufak sızılarım oluyor malesef..
lentil ilkgozagrimhavinim he normal ozmn benmki. Bende uyurken oturur gbi uyuyorum. Aman bebişler sağlıklı olsun da çekeriz bu sızıları
lentil ilkgozagrimhavinim doğduktan sonraki gün kannda enfeksiyon çıktı. Antibiyotik tedavisine başladılar yoğun bakıma alıp. Doğduğu gün beraberdik işte sonra aldı götürdüler. Cumartesi sabah alacağız şükür. Normale dönmüş değerleri şükür
lentil ilkgozagrimhavinim amin amin canım ya. Hemde nasıl özledim ya günlük eşim süt götürüyor fotoğraflarla idare ediyorz. Neyseki az kaldı