Minnosunannesi11 seherdgr Bu ara bende de var ilk başta hiç sola yatamıyordum şimdi de orada uyuyabiliyorum. Geçen yine burada gördüm birisi solda yatıyorum bebeğin gelişimi için daha iyi olduğu yazmış.
Emleyla seherdgr 7 ay boyunca hep sola yattım😁 halada yatıyorum sağa yatmak acı veriyor şimdide saga yatamiyorum hiç cubku ağrım olmaya basladi
seherdgr dakpinar- evet sağ tarafa asla yatamıyorum hep sol taraf merak ettim nedenini sormak istedim 😊