Cansuelginoleum 8.haftada başladı 14.haftaya kadar horul horul kustum açık kalmış itfaiye hortumu gibiydim adeta😁
Domates ve biber hazmı en zor yiyecekler bunlardan kaçın yiyeceksen pişir ye
Hamur işi kızartma tatlılardan uzak dur
Dişlerini düzenli fırçala
Haşlanmış patates bana iyi geliyordu
Yanına ayran ve salatalık turşusu yiyordum
Bazıları sabah yataktan kalkmadan ye dediler bende o işe yaramadı ben açlık iyice bastırana kadar birşey yemedim kızarmış ekmek salatalık ve içim süzme peynirle yaptım uzun zaman kahvaltılarımı ve ağzımda sürekli.olipsin acı naneli.şekerlerinden vardı uyurken bile... havluyu ıslatıp buzlukta dondurup kafama şakaklarıma koyuyordum fazla hareketten kaçınmakta tetiklemiyor balkon teras park bahçelerde yaşadım o ara eve giremedim