Duru_3545 Ben ilk üç ay mide bulantısindan 2 kg verdim , 60 la hamile kaldım , şimdi 35 hafta 10 kg aldım toplam . 24-30 arası aşırı iştah artışı yaşadım . 30 dan sonra azaldı . 10 da sabit kaldım şu an inşallah doğuma kadar çok almam 😀
M-naz90 9+5 im 55 kilo ile hamile kaldım 61 kiloyum 🙈 Düşük riski nedeniyle sürekli ye yat ve çok fazla ilacım vardı tüp bebek nedeniyle hala da kesilmeyen çok ilacım var 🥰 sağlıklı olsun da sonra inşallah veririz 😎
M-naz90 Acee kiloyu da taktım biraz takmadım. Değil ama sonda dedim ki 6 yıldır uğraşıyorsun sevin bu kilolar bile ödül sana 🥰♥️🍒
bebekomm Acee 18+4 teyim ben de tüp bebek ve riskli gebelik süreci geçirdim ilaçlar ve sürekli yatmak derken midem de hiç bulanmayınca toplam 9 kilo aldım şimdiden maalesef. Moralim bozuluyor ama yapacak birşey yok. Kendimi strese sokmamaya çalışıyorum
Ley-24 İlk 3 ayda sıfır kilo alarak devam ettim şimdi 6 aylık hamileyim nasıl oldu bilmiyorum 6 kilo almışım. 😅
Cemreninannesiii Haftam bitti öyle mide bulantısı falan da yaşamadım ama hiç kilo almadığım gibi bir kilo da vermişim nasıl oldu anlamadım. Tabi hala porsiyonlarım aynı artmadı da azalmadı da
9009 Acee bende 9+6 5.5 kilo aldım ama hiç mide bulantım vb belirtilerim olmadı istahim da aynıydı artmadı , herkes ödem ve yarı kabizliktandir diyor.