Kizlar ikinci dogumum.birinciye gore daha cabuk ayaklandim.gazim henuz cikmadi.sancim var yalan degil ama genede iyiyim.dogumda ve ignede zerre hissetmiyosun korkmayin.ama benim rahmim gevsedi digumdan sonra kanamam cok oldu ozel ilac filan verdiler.en kotusu karnina bastirmalari.benim alti yedi kez mecbur bastirildi ciglik attim.onun disinda.korkmayin