Yarın Allah nasip ederse 13 haftalık olucam. Pazar gününden beri çok ufak kasığımda sızılar oluyo bir de rahimde sancı gibi ara ara bişeyler oluyo. Böyle olan var mı aranızda. Normal mi yoksa endişelenmeli miyim ? Ağrılar kıvrandırcak derecede değil ufak ufak geliyo ama korkuyorum