Bernaa67 Kızlar 27 haftalık gebeyim hurma konusunda kafam çok karışık erken doğuma yol açar diye okumuştum bazı yerlerde günde 1 tane yesem sorun olur mu şimdiden merak ediyorum bilgisi olan cevaplarsa sevinirim
Selin12- Bernaa67 normal hurma dimi canım ben cennet hurması yiyorum hem mide yanmama da çok iyi geliyor
Fatma8988 Bernaa67 ye canım ya bikaç taneden hiçbişey olmaz. Tatlı yerine ye. Son haftalarda 15er tane yedim yinede son gün doğdu oğlum😝
minikanne- Arkadaşım ilk aylarda bile her gün yedi 1-2 tane çünkü çocuğum güzel yüzlü olsun diyordu😂😂 Gerçekten de çok güzel bi oğlu oldu ve çocuk çok geç doğdu mecburi sezaryen oldu. Sanmıyorum 1-2 hurmanın açılma yapıcağını
Bernaa67 minikanne- normal hurmadan bahsediyorım evet açılma olarak duydum bende ondan bi sorayım dedim 😬