Mom54544 Aradaki fark güzel anneler buyrun 35 günlük kızım var salı günü sağlık ocağında 4360 Gr di halen 1 numara kullanıyorum
alyaninannesi2 Mom54544 memnun musunuz acaba sleepyden? Çok şikayet var bende aldıktan sonra gördüm hep bir tık pişmanım tabi kullanınca belli olur
camellia Mom54544 valla daha bir aylık olmadan 3 numaraya geçtik biz daha rahat oldu 1 numara iz yaptı bacaklarına çok
hulyaguner Mom54544 merhabalar ben 1 numara 120 adet aldım şimdi 2 numara almayı düşünüyorum 120 adet sizce iyi mi 😂
Gulsen54 Mom54544 1 numara almıştım ben daha doğum yapmadığım için 5 kiloya kadar takılıyormuş 5 kilodan sonra 2 ye geçerim diye düşünmüştüm siz kullanırken daha rahat anlarsınız bebeği sıkıp sıkmadığını
Mom54544 alyaninannesi2 ya tabiki primaya göre iyi değil 😂 bazen sağdan soldan tasma yapiyo Prima da hiç yaşamamıştım ilk etapta kullanmıştım bı süre çünkü onu bitsin diye bekliyorum şu an primaya geçiş yapicam Tabiki bide bebekten bebeğe farkediyodur 🤷
Mom54544 alyaninannesi2 500 muuuu 😳😳 kız ben 1 num 128 li bı aldım slepy daha bitmedi sayısını bilmiyorum ama var yani daha ilk etaptaki primalar da 30 tane falan kullandım sanırım saymamistim onları
alyaninannesi2 Mom54544 valla 200 lü aldım 1 alana bir bedava 400 tane oldu ama birini 3 numara aldım 😂 bide bionatural aldım oda 112 falandı. İnş pişik yapmazda kullanırım ya 2 ay falan 😬 yaparsa vay Halime
Havvamu Ayy hay sizden Allah razi olsun iyki cekip atmissiniz aradaki fark diye tek fark boyu uzamis gibi gorunuyor bilmiyorum yan cirtlar vs daha mi genis bende alcam 2numara elimde kucuk oaket 1nuamra var 1numatadan kac adet kullandiniz 2alana kadar
Mom54544 Havvamu daha 1 numara kullanıyorum ben kızımda elimde var 1 pakete yakın 1 numara onu tuketmeye çalışıyorum 2 numara eşimin yengesinden geldi 1 ay falan büyük bebeği var onunda bizden yeni num geçmiş bunlar elinde kalmış bana getirdi bende sizlere atayım fikir olsun dedim ama bence kullanılır ben deneyecgim bı tane nasıl olcak diye bakacağım bı
Mom54544 alyaninannesi2 inşallah yapmaz yani benimkinde yapmadı dediğim gibi ilk Prima kullandım daha sonra slepy ekstra ya geçtim annemlerde 1 paket bez bitti eşim getiremedi evden marketten natural aldım derken ekstra natural karma gidiyo bu ara 😂😂
bebek- sleppy bence kışın kullanılacak bir bez degil ben kızımda kullanmıştım her gece dışına çıkıyordu çok kötü bir bez bence
Mom54544 Sabriyee Ben netten ekstra almıştım indirimden sonra marketten natural aldım ama natural daha iyiydi
Laleozkan_09 Mom54544 35 güne kadar kaç bez harcadınız. Ben 1 numara 420 adet aldım indirimde diye kesin yarısını kullanamam dedim sonra 🙈🙈🙈
Mom54544 Laleozkan_09 Ya 30 40 tane Prima kullandım sanırım belki daha azdı sonra da 128 li slepy ekstra aldım bide marketten almıştım 32 li sadece 4 tane mı ne kalmış 1 numara bez bu adetlerden
Mom54544 Laleozkan_09 rica ederim ne demek bende çok muallaklarda kalmıştım o zamanlar 2.cocuk dusunuyosun gene lazım olcak nasılsa 😂