Mucizemm0101 SeyranKor benimde 20 kasım doğum bende o gün 38+3 olucam tam ☺️ Bana hiç zaman geçmiyor gün sayıyorum 😬
_elif- SeyranKor benimde salı günü kontrolüm var sorucam doktoruma ne zaman çatı muayenesi yapacağını. Kendimi hazırlayayım en azindan. Benim canım tatlıdır valla kesin acır 😂😂😂
iyxtviycutxut Bu çatı muayenesi anladığı kısımlar derinde biryerde mi yoksa direk genetal bölgenin girişine mi bakıyorlar
SeyranKor iyxtviycutxut üstünüzde bir örtü var 2 parmak ile kontrol ediliyor. Ama komple kolunu sokmuş gibi hissettim 😂