Durunbigeldim Bebegimile kişiye kişiye göre değişir ama maksimum 1 ayda rahatlarsın. Bende yürürken acı yoktu ama eğilip kalkarken vardı mesela
Merveee34 Bebegimile değişiyor bence . Ben 3 sezaryende dikiş acısı ağrısı hiç hissetmedim . Bu sezaryende ilk 3 gün hiç hissetmedim 3.ve 6 güne kadar ölüyprum sandım acıdan kalkamadım . Sonrasında düzeldi . Suan 25 günlüğüz sol tarafımda arada bir ağrı oluyor
Merveonay Bebegimile bende sadece yatıp kalkarken sızlama oluyordunyğrğrken dururken falan birşey yoktu canım
Beyzumem Bebegimile Suan 22 gün oldu sezeryan olalı azaldı ağrılarım arada bir oluyor ama o kadar değil sağa sola yatarken ağrım oluyor o kadar
Bebegimile 11 kasimda doğum oldu, kalkarken yanıyor dikislerim yürürken de hala tam dik yürüyemiyorum :( yatarken hep duz yatıyorum