SelinYakgul 31 haftalıkken bi anda hastaneye yatırabiliriz kısalık var ciğer geliştirici iğne ol denildi bana. Bunu duymak çok kötü ilk, minicik daha falan deyip çok kötü oldum. Ama sonra araştırdım insanlar ilaçla istirahatle atlatmış. İlacı hep aynı saatte al, moralini iyi tut, ayakta çok durma denildi hep. Benim regl sancısı gibi ağrılarım da var. Saatlerce çektiğim. Ayakta duramıyorum bazen.3 doz ciğer geliştirici iğne oldum, bir doz kaldı. Şu an 33 deyiz geçen hafta gittiğimde doktor açıklık kapanmış ama kısalık var hala dedi. Allah en iyisini bilir bebeğim için, o verdi o yazmıştır yazısını da deyip O’na güvendim ve bebeğime inandım. Ona güzel enerji yolluyorum. Siz hastane çantasını falan hazır edin ve iyi düşünün. 7 aylık doğup yaşayan arkadaşlarım, bu riskle son haftaya kadar gelen tanıdıklarım var, 5 aylık bebekler bile yaşıyor biz de sağlıkla kucağımıza alacağız inşallah 🤲🏻