SenaElyakut
Merhaba aralık 2016da doğum yaptım ve süt parası için aile ve sosyal politikalar bakanlığına gidip başvurdum pttden 130 lira çektim, gittiğimde sigortam olmadığı için doğum parasına başvuramadım ama sistemde ekim 2017de başvurmuş ve kasım 2017de 300 tl ilk çocuk yardımı almış olarak gözüküyorum. Pttden çektiğim 130 tl ise sistemde başvurmamış ve çekmemiş olarak gözüküyor. Böyle bir sistem hatası olabilir mi? Bilgisi olan veya böyle bir durum yaşayan oldumu?