elfkara açıkçası ben 2’li tarama ve 3’lü taramayı yaptırdım hiçbir sorun çıkmamıştı. En son detaylı ultrasona girdim bu da tarama testleri gibi inceliyorlar. Başıma gelmeyen kalmadı bebeğin ensesinde kitle gördüler su çekmek istediler keseden. Bu riskli bir şey ancak kabul etmek zorunda kaldım. Yaşım 24 ve ilk gebeliğim su aldılar bir şey çıkmadı çoğu kişiden kistin geçtiğini duydum çoğu insana demişler kist var su alalım vs ama kistler olağan şeylermiş normalde ama doktorlar en kötü ihtimali düşünüyor. Taramalarımda hiçbir sorun çıkmamıştı. Açıkçası günlerdir ailecek mahvolduk ne olcak diye normalde bakınca bebeğimin gelişimi vs çok çok iyi çok şükür ama o kisti gördüler ve mahvolduk. Size en büyük tavsiyem hiç hiç kurcalatmamak çok büyük bir sorun olmadıkça. Benim Allahın izniyle başka gebeliğim olursa sadece 1 kere 2’li tarama yaptıracağım ve bir daha da asla büyük bir şey olmadıkça baktırmayacağım. Şu an tek düşüncem bu. Çoğu kişiden aynı şeyi duyuyorum şunu gördük bunu gördük. Öyle korkuttular ki çocuğumun hayatı meseleydi yine de o suyu aldırdım hem de eski taramalarımda hiçbir şey çıkmadığı halde. Tek tavsiyem sadece 2’li yaptırıp bir daha da kurcalatmayınnn dünya başıma yıkıldı iki üç haftadır 😓