MslAknn güzel ilerlemiş ama böyle şeyleri burada sormayın bence, doğru değil. Şimdi biri gelir benimki 28. Haftada 1500 dü der bizi gelir benimki 1000 di neden düşük besleyemiyor muyum diye üzülür. Her bebek farklıdır. Doktor bir şey demedikte sorun yoktur