Papatya-Kokusu Kızlar şu oksapar iğne göbek deliği çevresine yapılıyor ya şimdi ben iğneyi köküne kadar batırıp yapıyorum bebeğin kesesine gelmesi imkansız dimi hep aklımı kurcalıyor acaba o kadar gidiyormudur diye
marbling10 Papatya-Kokusu imkansız evet merak etmeyin çok fazla katman var. Sezaryende bile 7 kademe kesiyorlar diyorlar
balbebek412 Papatya-Kokusu bunu bende merak ediyordum hep ama ulasmiyormus canim. Bebek baya icerde kaliyor, oksapar igne cok kucuk 🍀
Cerennrc İmkansız tabiki sezaryeni düşünün yedi kat kesiliyo bebeğe ulaşmak için o küçücük iğne bebeğe nası ulaşsın ☺️
Papatya-Kokusu Yazderyasi Hep diyorum ay gelirse bebeğime batarsa diye annelik psikolojisi saçmalatıyor bazen 😀
Papatya-Kokusu irem aynen doktora 3”4 parmak seklinde göbek deliği alt çevresi dedi ben bunca sene hep yukarıya yapıyordum yanlış yapıyorsun dedi aman onlara gelmesinde 😊❤️
blueberyy00 Papatya-Kokusu kız alt çevresi mi dedi ay bu doktorlarin niye hepsi farklı ki 🤦🏻♀️bende hep yan alt dönüşümlü yapıyordum yeri belli oluyordu muayenede gördü doktor bana yanlis yere yapıyorsun dedi göbek deliğinin sağ ve soluna 4 parmak boslukla dönüşümlü yap bı gün sağ bir gün sol diye şimdi öyle yapıyorum
Papatya-Kokusu marbling10 ay her batırdığımda ya bi yerine gelirse diye tedirgin oluyordum sağol kuzum
Papatya-Kokusu blueberyy00 benimde morlukları gördü cok yukardan yapmıssın yanlış dedi göbek deliğimi tuttu 4 parmak uzaklıkla bu çevreye yapıcaksın dedi çevreledi ama bende ya sağ ya sola yapıyorum canım 😀 altına hiç yapmadım gerçi sağ sola yaparken bazen biraz alında kalıyor deliğin ama 🤷🏻♀️
blueberyy00 Papatya-Kokusu Aynen bende de morlukları görüp çok assagidan yapıyorsun dedi 😂 şimdi tam gösterdiği yerden yapmaya çalışıyorum ama şifa olsun da biz yine iki cm alt üst yapıyoz cokda şey değil ama koldan bacaktan direk kasa yapanlar varmış anlatıyorlar burda baze şok oluyorum yağ dokusuna yapılması gereken bı ilaç çünkü 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
seyy06 Papatya-Kokusu bende de o korku oluyordu, doktor bebeğe değmesi imkansız dedi ama ben 24.haftadan sonra bacaktan yapmaya başladım. Karnım büyüdükçe derisi inceliyor gibime geldi 😂 bacaktan yapıyorum daha çok yakıyor ama içim rahat en azından
blueberyy00 seyy06 bacağın neresine yapiyorsun canim doktor bana bacaktan yap dediği yer biraz zor oluyor tam bacağın iç kısmı vajinaya yakın yer oluyor yagli kısım oraya vur dedi bana sen nereye yapıyorsun
Papatya-Kokusu seyy06 Evet bacaktan cok acıtıyormus ilk hamileliğimde hep göbek yaptım bunda da coğunlukla oyle yaparım sanırım göbek daha iyiymiş etkiliymiş 😊❤️
Papatya-Kokusu blueberyy00 ben hiç bacaktan yapmıyorum koldan yağa yapıyorum bazen kasa geliyor mahvediyor beni ama doktor en iyi göbekten demişti bana 😊
blueberyy00 Papatya-Kokusu aynen bana da öyle dedi göbekten yapıyorum bı kere bacağa denedim doktorn gösterdigi yerden oda göbeğe göre acıdı bidaha Cesaret edemedim kolada hiç cesaretim yok zaten göbeğim izin verdigi sürece göbekten devam edecem
Papatya-Kokusu Firstlady onla ilgilide videosu varmışmış zaten ne aklıma takılsa ona bakıyorum sayılır 😂