ikincifindik Arkadaşlar bitik durumdayım. Boğazım şişti. Yutkunamıyorum. Gargara vs rahatlatıyorum ama gece bir baş ağrısı tuttu gece 2 den sabah 6 ya kadar uyumadım. Üşüttüm belli ama baş ağrısı beni mahvetti. Salgın mıdır bu nedir? Ne yapayım geçmesi için
Sila27 Sevgili aneler kovid olanlar var mı aranızda yada geçirenler ilk belirti nelerdi hamilelikte 🥺
ikincifindik Sila27 ben olmadım Allah korusun 2. Doz aşımı da olacağım inşallah. Çünkü bir arkadaşın bebeğini 5. Ayda almak zorunda kalmışlar
bluebird Sila27 ben şuan koronayım 2. Günüm. 7 haftalık da hamileyim. Bel ve sırt ağrısı oldu bende ilk sonra burun tıkanıklı boğaz kaşıntısı ve ateş. Test yaptırdım pozitif çıktı. İki doz aşılıyım grip şeklinde ilerliyor şuanlık benim için. Doktorumla görüştüm coraspin başla dedi ekstra olarak
ikincifindik tcasl havalardan mı oldu yoksa insandan insana geçen bir salgınmı bilemiyorum evden çıkmıyorum doğru düzgün dışarıda da malum maske takıyoruz
ikincifindik bluebird çok geçmiş olsun. Çok şükür ki 2 doz aşınız varmış. Benim 1 doz var. 2. Dozu inşallah haftaya yaptırıcam
Mervenurns ikincifindik canım benim de böyle başladı testim negatif ama grip olmuşum su anda salgın var diyorlar kendine dikkat et bol bol meyve sebze ye ballı ılık süt su ıhlamur içebilirsin. Ben bogazım şiştilten cok sonra içmeye başladım. Senin yeni sanırım hemen önlem almalısın
ikincifindik Mervenurns benim geçti gibi oluyo sonra sabah bir bakıyorum yine boğazım acıyor yurkunamıyorum. Kısır döngü gibi oldu
Sila27 Benim önce boğaz ağrısı sonra sesim kısıldı derken koku almamaya başladım tad yine var ama koku alamıyorum 7 günüm oldu onun dışında başka bir şikayetim yok aynı durumu yaşayan oldumu lutfen çok korkuyorum 32 haftamdayım 😥
CerenAli ikincifindik aynı sorun bende de var. Pazar gününden beri eşimle aynı . Boğazım yanıyor batıyor ağrıyor . Baş ağrısı var . Ateş yok . Of Allahım yardım etsin . Geçmiyor r türlü