Mucizemm0101 Merhaba arkadaşlar Sezeryanda kaç gece hastanede kalınıyor. 1 adet gecelik yeterli olur mu? Nasıl bir gecelik rahat olur pijamalı mı elbise tarzı mı? O dantelli lohusa geceliklerini beğenmiyorum.
Happy_001 Mucizemm0101 1gce kalıyorsun sezaryan normal dede canım bem normal yapcam ama 2 tane pjma koydum ne olurnenolmas dıye
Abia Mucizemm0101 Özel hastanede bir gece kalıyorsun devlette 48 saat mis doğumdan sonra bir gecelik yetmeyebilir sezeryanda çünkü ameliyathaneden gelince çok terliyorsun sürekli değiştirmek zorunda kalıyorsun 2 takım bile yetmemişti bana
Aysununannesi00 Mucizemm0101 bence hastane den hastaneye fark ediyor bu hastane de kalma konusu bnm gittiğim hastane de normal 1 gece sezeryan da 2 gece kalınıyor
Kbrayankkk2 Mucizemm0101 Elbise al öyle daha rahat evde de giyersin evde dikislerden lastikliyle rahat edemezsin ben edemedim çünkü.sen biraz pijama biraz elbise gecelik al
Zuhalbrl 1 tane yeterli olmaz 3 tane koyun 1 tanesini kanama yogun gelince geciyo 2. Giyiyosunuz fazladan bi tane olsun nolur nolmaz
marbling10 Mucizemm0101 1 adet yeterli olmaz ne olursa olsun gece yatmasannız bile leke olabilme ihtimali var. Devlette 2 gece yatıyorlar diye duydum ben 3 pijama 1 de yedek götüreceğim inşallah
Mucizemm0101 Beyzan738 sezeryanda pijama rahatsız eder mi acaba elbise de mi alsam siye düşündüm hangisi rahat olur
Kbrayankkk2 Mucizemm0101 ve hemşire özelikle elbise gecelik istemişti benden egilemiyorum diye elbise sezeryan için çok rahat
Beyzan738 Mucizemm0101 herkez pijama daha iyi olur diyolar kuzm bende öle yapcam cnku elbise alsan hemşire hani kontrole geldgnde bakyor ya tümden aciverir bacaklarni die pijama daha iyi olur diye düşünüyorum
Civcivinannesiii Mucizemm0101 benm gittigim ozelde sezeryanda iki gece yatiriyolar hastanenize sorun bunu bence ona gore tedarikli gidersiniz
Mucizemm0101 Beyzan738 sezeryandan dolayı kafam karıştı aslında dikiş yerleri rahatsız edermi pijamada diye
Beyzan738 Mucizemm0101 birtane uzun elbise al kuzm Hastanede sknti çekip rezil olmaktansa al birtane elbise ama pijama altı da 3 4 tane al