Ferdadmr Merhaba hanımlar bugün çatı muayenesi oldum ya benim doktorumun eli çok hafifti yada öyle abartıldığı gibi değil hiç bişey hissetmedim tek yapmanız gereken kendinizi kasmayın 2 saniyelik bişey herkese şimdiden hayırlı doğumlar bu arada 38+0 da oldum
Ftmsgr Ferdadmr yaa ben çok korkuyorum çatı muyanesinden 4 parmağını sokuyormuş doktor bı cihaz filan insanı korkuyorlar
Ferdadmr Ftmsgr cihazla değil benim doktorum eliyle baktı gerçekten de zerre kadar hissetmedim hatta anlamadım bile yapıp yapmadığını o derece
PelinAtes Ftmsgr 4 parmak sokmak nedir ya benim doktorum iki parmağıyla baktı bir eliyle de karnımi üstten tutuyordu
Hilal-95 Ferdadmr açılman varmıydı peki benım acı eşiğim yüksek bana bi kaç kere yapıldı açıklığım var diye ama kasmadım kendımı bende rahat bıraktım ozmaan acımadı ama bi kadına yaptılar çığlık attı resmen 🤦🏻♀️
Ferdadmr Hilal-95 1 cm sadece açıklık benimde acı eşiğim yüksek normalde ama burda okuduğum yazılardan dolayı çok tedirgindim çok şükür korktuğum gibi olmadı
Yesimisss Bana doktor neden Çatı muayenesini 36.haftada yaptı anlamıyorum 😒 herkes 38 de oluyor sanırım, benim acıdı valla baya hissettim
Hilal-95 Ferdadmr aynen benmde öyle yumusama ve acılma var dedım ondan acımadı heralde ben 3 4 kere oldum nerdeyse açılmam olduğu için bide bana ilk muayene ederken kol muayenesi dedi ebe ben şoka girdim kol ne dedim snradan doktorca konusuyoruz bız felan diye beni sakınleştirdi🤣🤣🤭