ogrencianne35 Sedam embiye yılmaz kendi muayenehanesi var tüze plaza da büyük şehir belediyesi bina karşısı
Dilaraksknclk Sedam ben 5 ay önce doğum yaptım 255 di ama zam gelmiş. Sigorta yaptırırsanız daha uyguna geliyor ama