35SD28 Kızlar eşimle şakalaşırken sağ tarafımı kapı koluna çartım. Öyle canım yanmadı hızlı da olmadı ama korktum. tenim hafif kızarır gibi olmuş.😭 bir şey olmaz değil mi bana moral verir misiniz? Eşime de kızdım. Ona da ayrı üzüldüm. 22+1 deyiz
portakalcicegii 35SD28 kaç haftalıksınız? Kanamanız, sancınız yoksa birşey olmaz. İçim rahat etsin dersinizde bir doktorunuza görünün bebeğinizi görün 🙏😍
35SD28 portakalcicegii 22+1 iz. Pazartesi ayrıntılı ultrasona gireceğim. Herhangi bir şey yok çok şükür.
Mehtapca06 Olmaz büyük ihtimal ben istemeden temizlik yaparken kaç sefer bir de sert düştüm ama birşey olmadı insanlık hali kazalar olabilir rabbim o evlada ömür verdiyse birşey yok olmaz eşinizi kırmayın 🌺
35SD28 Mehtapca06 Rabbim tüm çocukları korusun 🤲 çok sert olmadı zaten. bazen kendim de iş güç yaparken hafif oraya buraya dokundurduğum oluyor. O korkuyla kızıverdim. Çok şakalaşırız uzatmayı sever ondan kızdım. Bağırma vs olmadı. Uzattın tatsız olay oldu dedim.