Buka Kızlar tüp bebek sonrası 12 haftalık hamileyim, kesenin yanında ufak kanama alanı varmış, Progesteron fitil kullanıyorum bu alan kendiliğinden geçermi bebek için bir sorun olurmu? 😔
FusunF Buka canım sürekli yat hiç kalkma tuvalet dışında kanama alanı geçiyor zamanla iş yaparsan yorulursan kanama alanın büyür bol su iç benimde vardı kanama alanım doktor hatta baya olumsuz konuştu ama şuan 27 haftalık olduk sen dikkat edersen geçiyor
Saadet14 Buka Bende de oldu canım pruloton igne verdi 3 tane hafta da bir vuruldum. Bir sonraki kontrolde gecmisti ve asla kanama felan olmadi. Hareketimi sinirlandirdim 3 hafta. Sonra cok rahattim fiti fiti gezdim derken Detayliya girdim 23 hafta acilma varmis serklaj oldum. Şuan 31.haftamdayım hala yatiyorum yormuyorum kendimi. Ciger gelistirici yapıldı 3 gun önce dua ediyorum rabbim 34 leri gostersin diyee 🤲 Sana da gosterir insallah canim sifa versin tum annelerimize Rabbim 🤲🤲🤲
Mehtapca06 Ya 12 haftada olması bir yerde o kadar kötü değil daha erken olsaydı düşük ihtimali çok yüksekti ama burada okuduğum örneklerde genelde bu haftalarda ve sonrasında bebiş zamanla o kanı egale ediyor