Hanımlar yerleşme kanamam gelmedi benim 4 hafta oldum aranızda gelmeyenlerde varmı ?
Zeynepaker olması cok normal. Ben de gelmedi 22 haftalığım herkeste aynı degil tabi
Zeynepaker bende 6 haftalıgım hiç olmadı canım
Ben 12. Haftama gircem hiç olmadı.
Mariamu içimi rahatlattın çok teşekkür ederim 🥰
İlkiinde adet günümde gelmiştu bunda hiç olmadı hepsinde olacak diye birşey yok ☺️
Mehtapca06 peki keseyi ne zaman gördünüz kaçıncı haftada ?
Fulyaaa1 teşekkür ederimmm 🥰