Cerenknt Reglim 10 gün gecti dun kan testine gittim Degerim 9.1 cıktı 10 gun geçmesine gore cok az degilmi doktor pazertesi gunu tekrarlayalim dedi
EdizEliz Cerenknt cnm ben 5 ile öğrenmiştim. Önemli olan düzenli artışı. Sağlıcakla devam etsin inşallah gebeliğin
Zeynepp97 Cerenknt Bende ilk öğrendiğimde 8 di önemli olan düzenli artış olması inşallah hayırlısı olur 💚
Cerenknt Bende öyle düşündüm mide bulantım baş dönmem iki üç gündür var çünkü esime de söyleyemedim net olmadığı için