Grkmm https://imgyukle.com/i/kiKJgM https://imgyukle.com/i/kiKnry Herkese selamm 🤗 14. Haftayı bitirdik dr geçen hafta %99 kız dedi yüksek bir oran yani. Deneyimi de yüksek dr un. Siz ne düşünüyorsunuz ?
bebisin_annesii Grkmm bende 14 üncü haftanın sonunda gitcem doktora inşallah benimde cinsiyet belli olur