humasultan3443 P. Tesi 37+0 oluyoruz kontrolüm üz var çok heyecanlıyım ☺️ dönmemiş olursa sezeryan günü belirleriz falan demişti bana yukarıdayken başı kordon yakın boynuna demişti bende korktum biraz dikkat ediyorum Allah korusun 😍 sende 38e gireceksin sanırım değil mi