Civcivinannesiii Yağlar markaya göre degsklk gösterebilir belki biz uzun zamandır almıyoruz, babam 18 ltlik aliyor 3 4 teneke şeklinde şuan onlarda zamlı zamanında 230 a alırken şuan 345 olmuş bizde ayçiçek tarlamizin biçim zamanından sonra alıyoruz verdiğimiz yağ firmasından temin ediyoruz yağları , fiyatlar her an değişiyor 2 sene önce evlenirken 33 idi sonrasında zamlandi zamlandi en son 78 e alırken kada da görevli 90 100 olucak diyordu olmusta olabilir marka marka da değişiyor ya 🙏 geçende şeker çuvalı almıştık bölüşüyoruz annemle, babam diyordu geçende zamlandı onlarda diye 50 kglil çuvalı toptan bir yerden aldığımız için onuda uyguna alıyoruz ama baktığımiz da gerçekten çok zamlandı her şey