Derin0712 Kizlar 20 gunde ikinci gribim vallahi tukendim gecmek bilmiyor ilkinde antibiyotik kullandim covit testi negatif cikti iyi dedim tam toparladim antibiyotik bitti ikinci gun yine grip oldum pazar gununden beri surundum geniz akintim sinuzitim bitmiyor surekli basim agriyor ne zaman gecicek bu grip sizlerinde basina geldimi neden gecmek bilmiyor bebegim 30 haftalik
EdizEliz Derin0712 cnm gebe arkadaşlar yazacaktır illaki de ortada cidden nasıl bir salgın bilmiyorum. Ne çok grip oluyoruz diyorum ben de. Kafamız bi ishalden bi gripten kalkmadı🤷🏻♀️ geçmiş olsun hemen toparlan inşallah
Beyzan738 Derin0712 salgın kuzm ya abimde hasta haftalardır Viks varsa cezveye bir yemek kaşığı kadr al cezvede biraz erisin bulunduğun odaya koy nefesin ciğerlerin açılır bide odanın ortamın mikrobunu kırar Bide gece yatmadan boğazına sur viksi tülbentle sar öle yat çok çok iyi gelyor eşine sole boğazıma surmem dersen eşin sırtına sürsün ütüyle isittigin havluyu üstüne koysun öle uzan Boğaz ağrısı akıntı vs varsada kuzm Bal limon aynı ölçüde karistir sabah öğle akşam iç yemek kaşığıyla 4 5 güne bsyin kalmaz.😍😘
Taze1anne Derin0712 öncelikle geçmiş olsun. Bende 29.haftalıkken mevsim değişikliğinden grip oldum. 20 günde anca toparladım ilk kez böyle ağır atlattım bende. Resmen covid olmuş gibi koku ve tat kaybı yaşadım hala daha tam anlamıyla koku alamıyorum keskin kokuları ancak alıyorum. Zaten burnum genellikle tıkalıyken birde grip iyice mahvetti valla. Ben sadece parol kullandım birde bağışıklık güçlendirici şurup pastil vs. Hamilelikte bağışıklık iyice düştüğü için gribi atlatmak da zor oluyormuş
[silindi] Derin0712 herhalde salgın var hamile olmayan arkadaşımda aynen 3-4 haftadır gribini atlatamadı
Derin0712 Beyzan738 ah canim herseyi deniyorum viks ozellikle surmedigim yer kalmadi 🙈nane limon ihlamur balli zencefilli sut meyve corba kac gundur icim disim bunlar oldu 3 4 gun bamyo yapmadim hastayim diye dun banyo yapayim iyiyim dedim sacim falan yaglanmisti yine tekrar etti kor olasi korkuyorum bi taraftan negatid cikti ama kovitmiyim diye nasi bi beladir anlmadim
Derin0712 Taze1anne cok gecmis olsun ne mutlu atlatmissiniz darisi bana iyice stres oldum artik gunlerdir bu nedir boyle gecmek bilmiyor
Derin0712 [silindi] ilacta yok parolla idare ediyorum ama faydasi yok nerden bulasti nerden geldi nasi gidecek bu illet bilmiyorum covit bile 15 gunde iyilesiyor ben 20 gundur cekiyorum
Taze1anne Derin0712 bol bol c vitamini alın. Tavuk suyuna çorba bol limonlu için. Sarımsak soğan ne varsa yiyin için :)
[silindi] Derin0712 bol bol C vitamini alın demek isterdim ama mesela benim şekerim yüksek çıktı meyveyi azalttı diyetisyen ve doktorum, o yüzden hamileye bir şey önermeye çekiniyorum vallahi, Allah şifa versin, çok geçmiş olsun
FatihBatur Derin0712 ayniii aynı test yaptırdım negatif çıktı ama bu grip beni bitirdi yanı burnum tıkalı kafam kulagim basım agriyor 🤦♀️ Doktorum C vitamini al bide iliadin burun spreyi kullan yazmış gittim onları aldım eczaneden
Derin0712 FatihBatur siz kac gundur hastasiniz bebeginiz kac haftalik bizede kan sulandirici fln gerekirmi acaba bebegim icinde allah korusun korkuyorum
FatihBatur Derin0712 ben 3 4 gündür gribim tam anlamıyla suan 28 haftalığım ama gripte kan sulandırıcı kullanıldığını hic duymadım kovid olunursa kan sulandırıcı veriliyor yanı doktora yazdım ben ağır grip geçiriyorum diye o hic kan sulandırıcı kullan yazmamış
Nrbrkt Derin0712 bende griptim eczaneye almaya gittiğim de hamileler kullanmamalı dedi forumda da okudum bir çok arkadaşta doktorları kullanmayın demiş.
Derin0712 FatihBatur bn sundan şüpheleniyorum bazen testte negatif cikipta covit geciren cok sayida insan var acaba oylemi diyorum oyuzden aklima takiliyor bide bu kadar bas belasi bi grip olunca
Derin0712 [silindi] gecmis olsun sukur seker vs sorunum yok mandalina cok yiyorym elimden geleni yapıyorum tez zamanda kurtulurum insallah
FatihBatur Derin0712 valla suan aşırı derece de grip salgını da var bende kovid mi acaba diye gidio test yaptırdım ama bilemedim 🤷🏼♀️ Yanı zaten 2 3 gun daha geçmezse tekrar test yaptırırım
Derin0712 FatihBatur bnde test yaptirma taraftariyim ama gittigimde orasi kalabalikti icerde form dolduruyorsun herkesin dokundugu seylere dokunuyorsun ne kadar dezenfektan olsada yinede covit degilsek bile orda kapma ihtimali var oyuzden gitmiyorm bende