MerveNur- 18 haftalikken covid geçirdim. Hala tat koku yok. Tuzun tadini da almıyorum. Susatirsa anca oyle anlıyorum tuzlu bir sey yediğimi. Bende firsat bu firsat dedim ve tuzu kestim. tuzsuz ekmek yiyorum yumurtayı, domates salatalığı salatayı hatta çorbayı bile tuzsuz yapıp yiyorum. Su an 37+3 oldum ve cok şükür odem falan yok