Arkadaşlar 6 haftalık gebeyim tsh 6 çıktı yarın doktora gideceğim ama cok endişeliyim internette kötü şeyler yazıyor agzıma bile almak istemiyorum olumsuzlukları ama cok korktum böyle yüksek olup dogum yapablar var mı bir sıkıntı oldumu yada böyle olup suan gebe olanlar var mı ne olur birsey söyleyin