Cinarsmom21 ilkgozagrimhavinim bizde 17 günlüğüz 1 fincan iç bence fazlası zarar süte geçiyor Çünkü tadı bende çok içmek istiyorum ama nebilim içmiyorum tuhaf valla içesim var kalkıp yapacak gücüm yok 🤣🤣