Umudayolculuk36 benim annem abur cubur-tatlıya çok düşkün ve ben de öyleyim. Lise ve üni yıllarımda kilo problemi yaşadım. Ben hamile kalırsam çocuğuma o tatlıyı aşılamicam derdim hep. İlk trimesterda zaten tatlı yesem kesin kusuyordum, yendiğim tatlılar pekmez,bal ve meyveydi. Çoğu yiyeceğe beynimi kapattığım için tiksindim, bi iki cips yedim ondan soğudum mesela(yerken de zararlı düşüncesi kafamda)😀eşim de o kadar alıştı ki iki gün önce iki üç tane jelibon yedim, gözleri büyüdü 😂 bi sürü doğal şey var sen gidip bunu mu buldun yemek için diye ahahahah. Mottomuz ‘kendini düşünmüyorsan onu düşün.’ Midem bulanıp yemek yiyemediğim zaman bile ,2 dk sonra kussam bile onun için yedim. Ben ana olmuşum yaaa 😂😂