omerim32 24+5iz. Çok fazla sağ kaburgam ağrıyor ve batıyor. Çatlağım henüz yok. Azıcık yürüsem nefesim kesiliyor benim de. Bazı günler tekmelerini güçlü hissediyorum, bazı günler çok sakin o zaman korkuyorum niye bu kadar güçsüz tekmeledi ya da az tekmeledi diye. İnşallah herşey yolundadır🙏