Ozlem0133 Kızlar 14 haftalığım doktor bu ilaçları verdi hepsini birden kullanan var mı Gyono Ferro sanol günde 1 Decavit günde 1 Devit-3 damla
mathildaa Ozlem0133 bi çoğumuz demir ve vitamin kullanıyoruz canim. Ben ek olarak saah ac karina tiroid ilaci alıyorum o yuzden demir ilacını gece içiyorum
blueberyy00 Ozlem0133 bende gyno Ferro sanol kullanıyorum decavit bana bulantı yaptı onun yerine regenesis max kullanmaya başladım bide magnezyum kullanıyorum devit 3 yazmadı bana
Happy_001 Ozlem0133 ferrum sabah ac karnına ıcıyırum decavit kahwaltı dan sonra ıcıyırum bo sıkıntı yasamadım
Ozlem0133 mathildaa İcerigini okuyucuna aynı gibi geldi içmek de kararsız kalmıştım teşekkürler ☺️banada ek olarak vitamin iğnesi verdi
mathildaa Ozlem0133 hamilelikte aldigim ilaci takviyeyi ömrüm boyunca almamisimdir…😁 Dr yazdiysa kullan ayda 1 falan kan ver baktir değerlere saglik ocağında da yapıyorlar. Düşen cikan degerler oluyor çünkü
Annelikooneko Bnde sadece d vitmni ve devir damla kullanıyorum . Decavit kullanamıyorum çok büyük geliyo yutamiyorum . İnsAllah bi sknti yaratmaz
blueberyy00 Annelikooneko doktoruna söyle muadili varsa değiştirir canım bende de miyde bulantisi yaptı decavit bana regenesis max aldırdı doktor ama bunu devlet karşılamıyor
Mlkbrn Gyno ferro ne hapı arkadaşlar ne işe yarıyor banada doktor verdi içi hem yuvarlak yuvarlak ufak hemde 1 tane beyaz hap çıkıyor
blueberyy00 Mlkbrn Bana yazdığı öyle değil demir kan hapı sanırım ama anlattığın gibi değil hapın şekli dışı miydede eriyen plastik gibi olan metaryelden fasulye kadar bir hap
Selver07 Bende ferrum kullanıyorum decavit 7. Aya kadar kullandım ondan sonra ocean mummy kullan dedi doktorum onu kullanıyorum d3 vitamini de hiç kullanmadım nasıl denediysem midem almıyor 😢
Mlkbrn Selver07 ocean mummy bende kullanmaya başladım canım inşallah iyidir bebişlerimize faydası olur