Hawwa Son adete göre 7+5 ultrasona gore 7+1 çikti Kalp atişini dinledik şimdi geldim hastaneden. Birsuru test istedi kan verdim sizde durumlar nedir
Minmin Hawwa merhabaa ben de 7+5’im ama ultrasonda 7+2 çıktı doktor hiç önemli değil bu geç yumurtlamadan kaynaklı dedi biz de az önce kalp atışını duyduk çok şükür ❤️
MaBelle Hawwa maşallah 🧿🤗 bu arada ultrason fotoğrafı ne kadar farklı görünüyor, renkli mi o bi değişik geldi 😅
prensesim_66 Bende bugün gittim son adet tarihime göre 7+4 saniyodum 6 haftalık kese var bebek yok haftaya gel dedi iki hafta sonrasına randevu aldım
Belirlenmedi prensesim_66 merhaba cnm bende son gittiğimde doktorum oyle söyledi boş gebelik olabileceğini söyledi bekiyorum bakalım kese var bebek yok dedi
prensesim_66 Belirlenmedi merhaba benim ilk cocugumda da gozukmedi sonra vardı inşallah yine öyle olur
songulshn Hawwa hayır canım kese boyutunu sordum bebeğin kalp atışını duyduğunda ultrason kağıdında yazıyor mu
Hafize27 @prensesim_66 inşallah bebeği de görürsünüz bende 6+0 gittim kese göründü bebek görünmedi pzt randevum var inşallah gözükür geçen sene boş gebelik geçirdim korkuyorum
prensesim_66 Hafize27 inşallah korktuğunuz gbi olmaz insan zamanla umutlanıyo hayal kuruyo sonrasında ters bsey olunca zor oluyo umarım bu sefer vardır sizin boş değildir 🤲
Hafize27 @Belirlenmedi bi daha randevunuz ne zaman benim yarın randevum var inşallah güzel haberlerle gelirim inşallah korkuyorum