blueberyy00 Azime_51 7+3 de öncesinde ne zaman oluştu bilemiyorum keseyi gördükten sonra iki hafta sonra gittik duyduk çok şükür
Busraferdi7 Cereens Herkeste farklı olabiliyor canım ben kesemi 4+6 da gördüm onun öncesinde gitseydim hamile olduğumu öğrenebilirdim ben hiç kan vermedim mesela sizinde gözükebilir artık ☺️
Busraferdi7 Zeynepaker 10 gün gecikmemden test yaptım o gün içersinde pozitif sonucu aldığım için kan vs vermeden hastaneye gittik eşimle karından ultrasonla bakıldığında 4+6 günlük yani 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim ☺️ Siz kaç haftalıksınız?