Busra2013 Gizgizgiz ay ınsallah benımkıde 700 lerdedır pazartesı gıdecem 23+6 oluyorum 24 sayılır ınsallah 700 dur cok korkuyorum kılo almadı dıe
seddkilic05 MslAknn ayyyy maşallah ya bende bir dahaki kontrole 3 hafta sonra gidicem hemen hemen 28 haftalık olcak inşallah o kadar olur hayırlısıyla maşallah nazar değmesin 🧿🤲🏻😇