Happy_001 benim bildiğim kesin bişey söylemiyor doktorlar. Kanala girmiş oluyor bebiş karın düşünce. Doğum esnasında çocuğun kanala girmesini ayrıca beklemiyorsun yani. Tabi kafası tam kanaldagken baskı da artıyordur açılma kolaylaşıyordur vs. Ama karnı erken düşüp 40-41.. Haftayı bekleyenler de oluyor, nasip 🤷🏻♀️