Arkadaşlar tansiyonum devamlı 15-16 hatta bazen 17 oluyor küçüğü de 8-9 larda çalışıyorum ve iş yerinde çok zorlanıyorum , düşürmek için en azından normale döndürmek için ne yapabilirim tavsiyesi olan var mı 😔 ilaç içiyorum ama nedense hep yüksek tansiyonum 😔