Kızlar günaydın bi konu hakkında bilgimize ihtiyacım var 17+5 hatalık hamileyim kan ilacı kullanıyorum sabahları ilaç aç karnına kullanılması gerekiyor ve kullanıldıkdan sonra 2 saat boyunca birşey yiyip içilmemesi gerek ben sabah 7 gibi kullanıyorum 9 gibi falan kahvaltı yapayım diye ama gecetide sayarsak 10-11 saat aç kalıyorum sizce bebek için problem yaratırmı bukadar aç kalmak doktoruma sorucaktım ama kendisine ulaşamadım bilginiz varsa yardımcı olurmusunuz🌸🥰